قیمت رزین سختی گیر

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

زرین سختی گیر:

تصفیه آب با کارگیری از رزین ، شیمیایی فیزیکی آب را تغییر داده و قادر به از بین بردن مواد جامد ، نمک و یون های محلول می باشد.

دو نوع کلی رزین های تبادل یونی وجود دارد:

رزین هایی که یون های مثبتی دارند ، به نام رزین های کاتیون ، و آنهایی که یون های منفی را تبادل می کنند ، به نام رزین های آنیون.

کاتیون - یک کاتیون یون با بار منفی می باشد. کاتیون های رایج شامل کلسیم ، منیزیم ، آهن و هیدروژن هستند. رزین کاتیون یون های مثبت را جابجا می کند.

آنیون - آنیون یون با بار مثبت می باشد. آنیون مشترک شامل کلر ، سولفات و هیدروکسید است. رزین آنیونی مانند از بین بردن نیترات از جمله یون های منفی می باشد.

از نظر شیمیایی ، هر دو نوع مشابه هستند و به گروهی از ترکیبات به نام پلیمر تعلق دارند ، که مولکولهای خیلی بزرگی هستند که با ترکیب بسیاری از مولکولهای یک یا دو ترکیب در یک ساختار تکرار شونده تشکیل می شوند که زنجیرهای طولانی تولید می کنند.

از نظر جسمی ، رزین های تبادل یونی به شکل دانه های خیلی کوچک به نام مهره های رزین ایجاد می شوند که قطر متوسط ​​آنها در حدود 0.5 میلی متر است.

رزین های ما در مقادیر کم ، متوسط ​​و بزرگ با قیمت های رقابتی در دسترس هستند.

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر و خرید از شرکت هوبارت شیمی وارد کننده رزین سختی گیر با شماره 09129533282 تماس بگیرید.

قیمت رزین سختی گیر...
ما را در سایت قیمت رزین سختی گیر دنبال می کنید

برچسب : رزین سختی گیر,رزین سختی گیر چیست,قیمت رزین سختی گیر,فروش رزین سختی گیر,خصوصیات رزین سختی گیر,ویژگی رزین سختی گیر, نویسنده : مهدی epoxyresin بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 20:57